diumenge, 28 de juny del 2009

conversa reiterada

Jo sóc de les illes Koales, quina casualitat, no ? Mira que n’arriba a ser de petit el món,…(somriure fals)… Què hi fas aquí? Menges dels arbres o caces? Osti quina sort que hagis trobat aquest pruner, jo encara estic amb les reserves que em vaig dur de les Koales…i fa molt que vas arribar a les illes Cargol? Ah, està prou bé,…així ja et coneixes una mica aquest terreny tan màgic, preciós, enigmàtic i especial…per cert, per on para el teu cau? Vaja, no et pots queixar,…i així què això de les illes Cargol? Mal temps, no? No deu ser tant no, al final? Ja m’ho semblava a mi,...a més amb això de les festes de la selva en els caus i en aquestes coves tot es fa més senzill, graciós i proper....clar,...per cert em deixes dues pedres per fer foc per la liana? Gràcies! Un plaer, doncs,...i ja ens veurem!