dilluns, 23 d’abril del 2007

salvem el mot democràcia


Ei!!! estic deprimit perquè he escrit un article dues vegades i se m'ha borrat ambdos cops a última hora. Quina ràbia de dia de Sant Jordi. Bé, el meu article anava en la idea de reflexionar sobre el que ens ensenya la Mafalda en el dibuix en uns dies en els quals no parem de llegir la paraula democràcia als mitjans.
La idea és: us poso els noms de tres persones i les seves característiques i després "al agua patos" (reflexione'm-hi siusplau)
- Mahmadou: senegalès, resident a Sant Pere Pescador. Treballa en la recollida de fruita. Fa créixer i molt, segons el propi govern espanyol, l'economia. No pot votar ni presentar-se
- Camila: from Liverpool, jubilada que ataca el whisky. Viu a Empuriabrava i a Ryanair. Pot votar.
- Patxi: exregidor de Batasuna a Tolosa. Actualment no només no pot votar les seves idees en unes eleccions, sinó que també sap que si es presenta en una llista, aquesta queda il·legalitzada
Apa,....la meva idea era salvar el mot DEMOCRÀCIA entre tots abans no sigui massa tard.
Bona nit
Lluc
PD: Avui no hi ha record perquè ja l'he escrit dues vegades i se m'ha esborrat,grrrrrrrr....al proper post tornarà.

2 comentaris:

nuri ha dit...

Ei, això de que s'esborri la feina feta fa molta ràbia!!! et comprenc...
Però no diguis que Sant Jordi ha estat un dia fatal! ...o et faig tornar els llibres que t'he regalat! hehe.
I visca la Mafalda!

Nuri.

Rainbow ha dit...

Sindicalista!!!
Vaya cop de cul avui!!
Molt bé el cantautor sí sí!
Això de que es borri el que s'ha escrit ens ha passat a tots...
apaaa see you tomorrow!
propera cap de premsa de la CNT ja ja ja